2014. július 30., szerda

Üdv,kedves idetévedő, vagy véletlenül benéző régi Olvasóm :)

Már jó ideje befejeztem a történetet, de rá szoktam nézni a blogra, bár azt is rég csináltam.
Meglepve tapasztaltam, hogy három fővel nőtt az olvasók száma és ennek nagyon örülök, és folyamatosan 100 és 450 között imbolyog a napi látogatottság.
De valójában nem ezért kezdtem el ezt a bejegyzést.
Szombaton volt a születésnapom, és anyukám meglepett a legjobb ajándékkal a világon.
Megcsináltatta a blogot könyvbe! Ő szépen megszerkesztette a szöveget, kijavította a hibáimat, és... és... Awh! Annyira másabb és jó így látni a blogot (ami most már ugye könyv)! Össz-vissz csak 184 oldal,szóval nem egy nagy terjedelmű olvasmány.
Majd egyszer nekiülök és elolvasom, mert én a blogomat még sosem olvastam el, csak megírtam. És bár a lényegre emlékszem, az apróbb részletekre nem.
Szóval van öt példányom a blogból, és nagyon örülök neki!

Nem a legjobb minőség,
benne van a Raffaello meg a karom,
plusz megcsillan a fény is, de ez van :D

8 megjegyzés:

  1. De jóóó! :) :D Nagyszerű Anyukád van!Büszke lehetsz rá. :)
    Majd ha egyszer több példányba megjelenik biztos,hogy megveszem. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm nagyon aranyos vagy, de ha egyszer valamikor fog is megjelenni könyvem az biztos nem ez lesz, mert ez nincs a könyvkiadáshoz szükséges szinten :) de örülök hogy te megvennéd :D :)

      Törlés
    2. Én is biztosan megvenném! Nagyon tetszett! Körülbelül egy éve olvastam es és most megint ellátogattam az oldalra, higy újraolvassam!! Naagyon szuper lett! :))

      Törlés
  2. Wow, ez de menő! :o Hát, ilyet én nem fogok kapni, az szent :o nagyon szuper, tényleg büszke lehetsz anyukádra, biztos nem két perc volt (: x

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, hát igen engem is nagyon meglepett vele :D hát, elmesélése alapján azóta dolgozott ezen mióta befejeztem a sztorit :D

      Törlés
  3. el se tudom képzelni hogyan tudta eltitkolni előled, mert én nem bírnám ki.:D De szerintem is nagyon jó szülinapi ajándék:)

    VálaszTörlés
  4. Hú,ha én kapnék ilyen ajándékot,esküszöm először körebugrálnám anyukámat,majd becsuknák a szoba ajtaját,és teli torokból énekelnék,amely nálam azt jelzi,a fellegek közt járok!
    Nagyon büszke lehetsz az anyukádra!

    VálaszTörlés