2013. szeptember 1., vasárnap

Szerelem a levegőben 42. fejezet

Nem tudom hogy mennyien láttátok a hírt ami arról szól hogy mikor lesznek mostantól új fejik, szóval kirakom ennek az elejére is, mivel itt biztos elolvassátok majd :D (remélem :D )

Mivel ugye hétfőn van az évnyitó, megkezdődik az iskola. Mivel idén kezdem a nyolcadik osztályt, nem igazán lesz időm hétköznap írni, így több mint valószínű hogy az új fejezettet leghamarabb szombaton valamikor, vagy legkésőbb vasárnap este teszem fel.
Szóval heti egy rész lesz! ( kivéve ha nagyon rövid, és belefér még egy feji :D )

42. fejezet


/Patrik/

Amikor beléptem otthon az ajtón, mosolyogva kaptam fel a Mikulás csomagot, amihez egy üzenet volt rögzítve.
" Mivel idén is "jó" gyerek voltál megérdemled a csomagot. De azért megfélemlítésképen kapsz egy kis virgácsot is, hogy emlékeztesselek egy két problémádra.
Üdv: a Mikulás
Ui.: Jövőre ugyanekkor, ugyanitt!"
 Nevetve olvastam el az üzenetet, és rögtön felismertem anya írását, majd megfordítottam a cetlit és megnéztem hogy van- e a hátuljára írva valami. 

"Hajnal körül jövünk haza! Vacsora a hűtőben!
Any"
Szuper, akkor egyedül lehetek a gondolataimmal. Felcaplattam a szobámba, és benyomtam a laptopomat, majd vissza lementem a konyhába valami kaja után. Épp a szekrényt túrtam fel egy zacskó kekszért, amikor hallottam hogy nyílik a bejárati ajtó, majd valaki zörög a kulcsokkal.
Megfogtam az első kezembe eső tárgyat, amit esetleg fegyver gyanánt szolgálhat ha betörővel lenne dolgom, és kinéztem az ajtón, ütésre készen.
- Te jó ég!- sikkantott fel Bia, miután felocsúdott a hirtelen sokkból, amit az előbukkanásom okozott nála.- Nem gondoltam volna hogy már itthon vagy! És minek van nálad egy serpenyő?- méregette a kezemben lévő tárgyat, mire leeresztettem az ütésre készen tartott fegyveremet.
- Azt hittem hogy betörő vagy- magyaráztam kicsit zavartan- azt hittem hogy te is elmentél anyáékkal. Meg egyébként is. Még csak négy körül van- néztem rá furán, mire fáradtan sóhajtott.
- Tudom... De kirúgtak- közölte egyszerűen, mire elkerekedtek a szemeim.
- Mi? De.. miért? 
- Mert állításuk szerint nem úgy végeztem a munkámat ahogy kellet- tárta szét a karját tehetetlenül, mire dühösen megráztam a fejemet.
- De hát ezt nem tudják rád bizonyítani! Ezért nem rúghattak ki!
- De. A főnök megteheti- magyarázta szomorúan.- De annyira nem bánom. Nem igazán szerettem ezt a sok pakolászást. Utáltam a raktárban lenni.
- Az oké. De akkor is. Na mindegy, ez ellen már nem tudunk mit tenni- mondtam csalódottan, majd megöleltem a nővéremet.- anyáéknak mondtad már?
- Nem. Majd ha hazajönnek.
- Az hajnal lesz...
- Akkor reggel!- sóhajtott fel, majd eltolt magától és rám nézett.- Na de veled mi van? Érzem hogy történt valami veled.
- Hát... elmondtam Lillának- sütöttem le a szememet zavartan.
- Mi? Jaj te jó isten! Elmondtad hogy szereted?- akadt ki teljesen, mire az alsó ajkamat rágcsálva rábólintottam.- Úristen! És? Mit mondott?
- Semmit. 
- Semmit?- kerekedtek el a szemei egyszerű válaszomra.
- Semmit. Ugyanis szegény úgy lesokkoltam vele, hogy miután otthagytam az úton, még vagy jó öt percig állt ledermedve.- magyaráztam, majd felszisszentem, ugyanis Bia lendületből fejen vágott, de úgy hogy csattant egyet.- Auu. Ezt mér' kaptam?- kérdeztem a fejemet dörzsölve.
- Hát de bunkó vagy! Ott hagytad az utcán, és eljöttél? Te jó ég! El sem hiszem hogy te az öcsém vagy! Nem gondoltam volna hogy ilyet csinálsz!- hüledezett  majd óvatos mosolyomat látva felsóhajtott.- De ugyan mikor tudnék én rád haragudni?
- Tudtam én hogy mindig csak hazudozol.- cukkoltam, mire összeborzolta a hajamat, és elindult felfele.
- Azt hiszem veszek egy forró fürdőt- ásított, miközben a lépcső dobogott a léptei alatt, majd hátrafordult hozzám.- Te pedig legyél jó, és reménykedj hogy Lilla nem fog megutálni. Ja.. És légyszi legyél csendben  Eléggé fáj a fejem- meredt rám meggyötört tekintettel, mire, természetesen, bólintottam.
Felcuccoltam a szobámba a keksszel meg a tejjel, és miután megtanultam felnéztem Facere, miután beraktam a Papa Roach- To Be Love című számát, majd megnéztem a pár értesítésemet. Az egyiken rögtön megakadt a szemem, s rá kattintottam.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Buli pénteken!

Helyszín: Nálunk
Időpont: péntek este


Meghívottak száma: 67 személy 



Hámos Tamás  16:45
Szóval. Mivel ugye nem lesz az a naagyon "menő" buli a suliban, úgy döntöttem hogy majd nálunk tartunk egyet. Anyámék úgyis elmennek otthonról, és csak másnap délben érnek haza.
Szóval ki van benne, pénteken egy jó buliban? :D 
Aki igen, jelezzen vissza nekem ÜZENETBEN!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Miután elolvastam Tamás "meghívóját", gondolkoztam egy ideig, majd dobtam neki üziben egy " Oké, ott leszek" szöveget tartalmazó visszajelzést.
Még a neten szörfölgettem, amikor megszólalt a telefonom, s a kijelzőn Lilla neve jelent meg.

4 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszett és remélem gyakran tudsz hozni majd 2 részt hetente, mert imádom a blogod!!! Alig várom a kövi részt! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :D Őőő, lehet hogy valamit elolvastál, két rész csak akkor lesz ha rövid az előző fejezet :) Mert egyébként csak egy feji hetente :D :) De azért köszi és örülök :D

      Törlés
  2. Először léptem fel a blogodra, de azt meg kell hagyni, tetszik :D Jó a stílusod, így tovább ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj köszönöm szépen :D örülök hogy tetszik, meg hogy írtál komit :D Meg a kritikádat is :D

      Törlés