2013. október 18., péntek

Szerelem a levegőben 48. fejezet

Ezer bocsánat hogy ilyen későn tettem fel, de mozizott a bűnös ezért írtam meg ilyen későn :) Remélem megbocsájtotok nekem ezért, meg azért is amiért ilyen lett ez a feji :$
Jó olvasást. :)
U.i.: Nagyon sajnálom hogy volt két ember akinek nem tetszett az előző fejezet :( De ez mindenki saját megítélése, csak ha elmondanátok mi volt a rossz benne, akkor segítenétek vele (:

48. fejezet


/Patrik/


- Basszus!- löktem el magamtól a lányt, és kétségbeesetten néztem fel, Lillát keresve a tekintettemmel.- Menj már!- hárítottam el Gréta közeledését egy kicsit durván, de belefért. A fenébe is, hisz megcsókolt!
A barátnőm szeme láttára! Igenis van okom dühösnek lennem, ugyanúgy magamra, mint a becsiccsentett szöszire.
- Dénes!- pillantottam meg haverom szőke fejét, és megpróbáltam áttörni a tömegen.- Nem láttad Lillát?
- Nem.. Miért?- nézett rám egy fél pillanatra, majd elkapta Dorka karját aki eléggé ingatagnak tűnt.
- Mert.. Várj Dorinával mi van?- méregettem a furán vihogó lányt, mire Dénes csak sóhajtva legyintett.
- Meghúzta a pálinkás üveget... Kétszer- magyarázta, majd leültette a barátnőjét a kanapéra.- Szóval mi van Lillával?
- Hát...- túrtam a hajamba remegő kezekkel, majd elsoroltam mindent.
- Azt a ...- kerekedtek el a szemei.- De hogy történhetett?
- Nem tudom! Egyszerűen csak... Elkábultam. Hirtelen közel hajolt hozzám... És... Olyan illata volt mint Neki.. Lehet hogy új parfümje van- dadogtam zavartan.- Meg a piaszag ami belőle áradt az is benne volt....- mondtam, mire Dénes elhúzta a száját.- Na mindegy felhívom!- kaptam elő a mobilomat, de Dénes megfogta a kezemet.
- Hagyd!- magyarázta.- Ilyenkor nem jó! Még friss benne az élmény. Majd holnap keresd meg. Ha nem veszi fel, menj el hozzájuk. Vigyél neki ajándékot, magyarázd meg!- nézett a szemembe komolyan.
- Te ilyeneket honnan tudsz? - meredtem rá, de azért szófogadóan eltettem a telefonomat, Dénes meg csak motyogott valamit.- Mindegy. Szerintem mi is lépjünk. Dorka nem jó helyen van! Vigyük ki a levegőre, ott legalább kijózanodik egy kicsit- ragadtam meg a lány karját, és segítettem Dénesnek felemelni, majd kitámogatni őt.
Már épp  kezdett normálissá válni Dorina, amikor hirtelen elsápadt, és.. És elhányta magát.
- Na...! Most már nem lesz semmi baja. Csak holnap fog fájni kicsit a feje.- jegyeztem meg a helyzethez képest vidáman, majd felpakoltuk a következő buszra és hazajöttünk.
Fáradtan, és szomorúan léptem be az ajtónkon, majd halkan bekulcsoltam miután beléptem.
 - Na!- jelent meg az ajtóban Bianka, alaposan rám ijesztve.- Mi volt?- fürkészte az arcomat, majd behúzott a nappaliba és sorra kiszedte belőlem a dolgokat.-Fúú! Ezt elcseszted. De nagyon!- erősítette meg az érzésemet.- Nem tudom, csak azt mondom hogy Dénes jól mondta. Majd holnap tiszta fejjel mindketten lerendezitek egymás között!- állt fel és megveregette a karomat, majd elment aludni, én meg egy nagy sóhajjal követtem. Tusolás után fáradtan zuhantam az ágyamba, de nem tudtam elaludni, végig az járt a fejemben hogy vajon mennyit láthatott Lilla.

Reggel szinte kipattantak a szemeim és megállás nélkül pörgött az agyam, és csak az állított meg, hogy Bius nyugtatgatott, különben már nyolckor Lilláéknál lettem volna, de csak egyig tudtam magam visszatartani.
Felkaptam a dzsekimet és konkrétan rohantam hozzájuk hogy minél előbb rendezhessük ezt.
Már befordultam a sarkon amikor megláttam őket, és megtorpantam. Lilla épp kilépett a kapun, és rámosolygott a rá váró srácra, majd elindultak az ellenkező irányba, én meg abban a pillanatban megfordultam, és hazaindultam előregörnyedő vállakkal, és igyekeztem nem elbőgni magamat.

9 megjegyzés:

  1. Brühü :( Azért még team Patrik :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ne sírj :) Lesznek még itt dolgok amik meglepnek titeket (remélem :D ) Barátnőm már Team Ákos-ozik :D

      Törlés
    2. Bizony!! Team Ákos!!! <3 :DDDD
      Remélem nem csalódok benned Fanni;):DD

      Törlés
    3. Őszintén? Foggalmam sincs hogy mit fogok én ebből kihozni :)

      Törlés
  2. Szia! Kész a kért kritikád. :)
    http://sparksflydesign.blogspot.hu/2013/10/kritika-9.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Láttam, és köszönöm szépen :) Megfogadom a kritikát :) :)

      Törlés