2013. augusztus 29., csütörtök

2. és 3. díjam :D

Mivel voltatok olyan kis cukik hogy kettőt is adtatok megint ezt egy bejegyzésbe veszem, szóval ne haragudjatok e  miatt :3 De köszönöm Szemenkár Enikőnek és Do and Hei- nek a két díjat :)

Szóvaal :D 
Ez van Do and Hei-től:

~Szabályok : 
•Válaszolj 11 kérdésre!•Írj 11 kérdést!•Küldd tovább 11 embernek!
•Írj magadról 11 dolgot!

•11 válasz:
1. Szereted az animéket/mangákat?- hát öm.. :D Nem igazán :D A pokémon animének számít? :D azt szerettük tesommal :D
2. Kedvenc város? Sok van :D Párizs, London , New York, Hollywood, Rio, Buenos Aires :D meg ilyenek :3
3. Szereted a Harry Pottert? A könyvet is, filmet is, bár az utsó két részt (6-7) nem láttam filmben:D Viszont a könyvet elolvastam vagy ezerszer és felmondom nektek bármikor :D
4. Hol voltál nyaralni?Sehol :D Na jó az angliás 7-8 napos sulis izé annak számít? :D De voltunk disneylandban :3 meg az Eiffel tornyon este :3 

5. Szeretsz olvasni? Igeen *-*
6. Szeretsz rajzolni? Nagyon ^^
7. Mi a kedvenc tantárgyad? Rajz, Ének, irodalom :D
8. Milyen telefonod van?Lg D: Használtan kaptam.. És nem érintőképernyős :D hanem szimpla feltolós :D
9. Szereted az FOB-t? a Szent Johanna Gimi óta igen :D
10. Kedvenc ételed/italod? hmm... én a húst hússal élő emberek pártját erősítem :D Meg minden félét megeszek/ iszok :D
11. Tovább küldöd 11 embernek? nem :D Nem olvasok annyi blogot :( És az első díjjal elfogytak az emberek :( Szóval kérdést sem írok :(






11 dolog rólam:
Már nem tudok mit írni magamról de azért megpróbálom :D
1- Mindig új kedvenc könyvem van :D 
2- Szeretem a vörös pöttyös könyveket :3
3- Szeretem a misztikus dolgokat :D ( vámpírok, vérfarkas, szellem boszi meg ilyenek jöhetnek minden mennyiségben :D )
4- Anyát rendszerint kiborítom azzal hogy ami könyvet kapok és akárhány száz oldalas legfeljebb két, két és fél nap alatt elolvasom :D és utána újra :D És olyankor nem csinálok semmit csak olvasok :D
5- Szoktam a papagájomnak beszélni O-o Olyankor mindig jön anya vagy tesóm hogy kivel beszélgetek, és hülyének néznek amikor válaszolok :D
6- Szeretek rajzolni és festeni :)
7- Elvégeztem egy négy napos jobb agyféltekés rajtanfolyamot, és már tudok portrét képről :D
8- Azért azt a technikámat csiszolni kell :D
9- Sokat szoktunk itthon kézműveskedni. Karácsonyra  húsvétra, vagy más ilyen ünnepre mindig saját kezűleg készítünk ajikat :D DIY!
10- Szeretem az angol nyelvet :3 de szeretnék spanyolul meg franciául is tanulni nyelvet :D
11- Minden fajta zenét meghallgatok :D Csak azt nem bírom amikor a Muzsika tévét kell nézni ._.


Szemenkár Enikőtől :3

A szabályok ugyan azok :D

11 dolog rólam:
1- Akkor ismét :D ömm.. szertem a csokit :D
2- A rostos ivóleveket :3
3- De a kólát sem vetem meg :D 
4- volt versíró időszakom :D
5-szeretem az állatokat :3
6- De a bogaraktól félek :S főleg a pókoktól :S
7- Kiskoromban a hangyától is féltem :D
8- volt teknősünk :D
9- Apa mindig fogott nekem madarat :D
10- Nagyi meg szép pillangókat :D
11- De sünit is fogtunk :D Persze ezeket mindig elengedtük utána, miután kicsodáltuk magunkat :D

11 válasz:
1. Szereted a csokit? ja :D 2. Ki az álompasid? Uuu Ian somerhalder *-* imádoom *p*

3. Kedvenc üdítő?Cóla, gyümilé, limonádé :D4. Kiolvastad a kötelezőket?  Nem.. a Légy jó mindhaláligot? :D Soha:D Pedig nem szokásom könyvet félbehagyni :(5. Van kedvenc blogod? http://egyizgisztori.blogspot.com/   http://noisylifeofmusic.blogspot.com/   http://lapushvampirja.blogspot.com/
6. Hol voltál nyaralni? Anglia :D a sulival :D7. Ettél már chilis csokit? aha D: mikor Gyulán voltunk vhol találtunk olyan boltot :D Jó volt :D
8. Kedvenc énekes?Hmm... Christina Aguilera9. Van olyan sztár/celeb akit utálsz? nem tudom :D10. Voltál beteg a nyáron? szerintem most vagyok megfázva :(
11. SZEPTEMBER 2. :D Várod mi?  hát.. nemtom :D Ballagok.. D: Is-is :D

 A többit nem írom mert nincs kinek továbbküldeni :)

3 megjegyzés: