2013. december 30., hétfő

Búcsúzom :)

Hát, elérkeztünk ide is. :)
Megírom az utolsó előtti bejegyzést nektek. Sosem hitem volna, hogy elérek ideáig.
Hogy szerzek 22 feliratkozót, hogy 120 kommentet kapok tőletek (az enyém nincs beleszámolva), több mint 17 ezer oldalmegjelenítésem lesz, és hogy kialakul egy Team Patrik csoport! :D
Ez volt az első történetes blogom, de nem állok meg!
Most majd egy darabig a farkasossal (KATT) fogok foglalkozni, de már készülök a következő blogommal.
Itt a fejléc hozzá:



Mint látjátok Eiffel torony, francia cím ( ha van benne hiba akkor bocsi, de online szótárazgattam javítsatok ki ha nem jó), meseszereplők és Csipkerózsika vára.
Gondolom már mindenki kitalálta, hogy Franciaországban fog játszódni, de még annyit elárulok hogy Disneylandban. A blog nyitásának az időpontjáról még nincs ötletem, de lassan megcsinálom az oldalt, csak bejegyzést nem hozok.
Úgy gondoltam, hogy hagyom most, hogy hadd haladjak a farkasos bloggal, és talán majd a 10. rész körül kezdem el felrakni erre a fejezeteket. Remélem mindenki számára érthető lett :D

És hát most következik maga a történet.
Sosem írtam úgy, hogy volt valami vázlatom, alapsztori vagy valami. Minden jött akkor amikor pötyögtem a gépbe a történetet. Sok olyan dolgot is leírtam amit saját osztályomon/évfolyamomban tapasztaltam (csak jó dolgok ;D ).
Szerettem ezt a kis történetet, és sokszor megbeszéltem Nővéremmel is a történetet (ő is lelkes olvasóm volt :) ), és párszor segített abban, hogy hogyan szőjjem tovább a "mese" szálait. És nehogy azt higgyétek, hogy ő hamarabb tudott mindenről mint ti! ;) Soha nem mondtam el neki a teljes történetet, még a következő fejezetet sem. Ha az ő gépén "dolgoztam", és elmentem egy kis időre kinyomtam az ablakot nehogy meglesse. Sose tudta meg idő előtt a teljes rész tartalmát. :)
A történetet egy hirtelen fellángolásból kezdtem el írni. Nyár volt, unatkoztam, és már számtalanszor elgondolkoztam, hogy szívesen írnék egy történetet amit bárki elolvashat, és hát így csöppentem bele a bloggerek világába. :)
Az alapszereplők (Lilla, Patrik, Dénes, Dorina, Gréta) a kezdetektől a fejemben volt, a többiek (testvér, anya, Chris, Ákos) csak idővel merültek fel bennem. Rengeteget szenvedtem, hogy megtalálhassam az egyéniségükhöz való képet, és azokkal is sokat bajlódtam, hogy a fejezet lényegét megragadó képet megtalálhassam amit a cím alá biggyesztettem be (általában).
Apropó, szereplők. Mint látjátok, csináltam egy szavazást, de csak azért raktam lejjebb, hogy ne rögtön az akadjon a szemetek elé és ész nélkül kezdjetek szavazgatni.
So, ez csak annyi, hogy látjátok felsoroltam a főbb szereplőket. Szavazásra bocsátom, hogy melyik személy férkőzött be a szívetekbe, a ti döntésetek! :) TÖBB LEHETŐSÉGET IS VÁLASZTHATTOK!
Csak ezért csináltam így, hogy ne csak egyre szavazzatok, ha van más is akit megszerettetek. :)
Max. húsz napig lehet szavazni, lehet hamarabb bezárom a szavazást, amikor lejár az idő, kirakom, hogy ti kiket szavaztatok meg, és akkor osztom majd meg veletek az új blogom URL címét.

A minap elolvastam valami oknál fogva az első egy-két részt, és elborzadva meredtem rájuk. Én észrevettem, hogy mennyit fejlődtem a végére. Az első részek?
Hát szerintem borzalmasak. Jó, nem a történetre gondolok, hisz mivel megfogott titeket gondolom csak nem lehetett olyan rossz, hanem a fogalmazásmódomra.
Összekapkodtam, rövid és, jaj hát nem tudom olyan szavakkal megilletni amik akkor a fejemben jártak.
Ezért vagyok még nagyobb csodálattal Felétek, hogy eljutottam 22 követőig, hogy végig olvastátok az egész történetet.
Talán ott kezdtem el rendesen foglalkozni vele és a kinézettel amikor már 5-6 követőm volt, és megkaptam a blog első és egyben utolsó kritikáját. :D
A kritikát olvasva fogtam fel szerintem, hogy valami jót teszek, ami számomra is jól esik és nektek, olvasóknak, örömet okozok.
Összedobtam életem első fejlécét ( nem sikerült túl jól, de hát akkor kezdtem el, és a célnak megfelelt), elrendeztem a háttért. Elkezdtem kritikákkal foglalkozó blogoldalakat keresni és olvasni, onnan szívtam magamba a "tudás". Tanultam, és megfogadtam a tanácsokat amiket az olyan kezdő bloggerináknak adtak a szerkesztők mint én. Igaz, a végén kértem egy fejlécet amit megkaptam és nagyon örültem neki. A fejléckészítésbe is belemélyedtem, felfedeztem a photoshopomat, kísérletezgettem, figyeltem a más blogokon lévő képeket és ebben is fejlesztettem magamat, de van még mit tanulnom!
"Megismerkedtem" egy két rendszeres olvasómmal, már-már barátként emlegettem őket itthon tesómnak. Olvastam a  blogjukat, így én is belépést nyerhettem az ő fantáziavilágukba.
Sosem gondolkoztam el azon, hogy abbahagyom a blog írását. Igen, volt hogy nyavalyogtam itthon, mert nem jött komi, nem pipáltatok, de bátorítottak, hogy ne hagyjam abba mert jó amit csinálok, így folytattam amit elkezdtem.
Amikor új fejezetet raktam fel mindig több mint 100 oldalmegjelenítésem volt, és utána következő pár napon is ütöttem a hatvanat. Nemrég vigyorogva néztem a statisztikai adatokat ami egy nap alatt több mint 200 (!!) oldalmegjelenítést mutatott. Ez nyár óta egyszer esett meg, de nekem sokat jelentett. ÉS legalább minden nap volt húsz megjelenítés.
Összesen tíz országból kattintottak a blogomra, de onnan sem egyszer-kétszer hanem a legkisebb oldalmegjelenítésem Hollandiából van 26-tal.
Van ismerősöm akit a neten ismertem meg, ő is olvasta a blogot, szlovák lány. Egyszer írta nekem, hogy a barátnőivel mindig elolvassák és szeretik. Romániából is szinte mindig volt megjelenítésem. Nem szeretném felsorolni nektek most mind a 10 darab nevet, de nagyon örülök neki! :)
Egyszóval, nekem a blogozás sok-sok kisebb- nagyobb örömöt okozott.
Egy darabig, míg az ihletem tart, biztos, hogy nem fogom abbahagyni az írást, hisz szeretem ezt csinálni! ;)
Nos ez volt az utolsó hosszabb megszólalásom itt, mindenkinek Boldog Új Évet Kívánok, teljen jól a szünet hátralévő része, és... Várjátok hogy mit hoz nektek az új év, meg a blogomat, ha szeretnétek olvasni azt is :)
Csóközön nektek: Fancsika 
Xxx

6 megjegyzés:

  1. Kár hogy most kezdtem olvasni a blogod!De nagyon jó! És olvasni fogom a következőt is! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, én azért örülök, hogy idetaláltál és tetszik neked. :) Várlak ott is :)

      Törlés
  2. köszönöm szépen, de ha nem baj, most már a blog befejeztével nem rakom ki :)

    VálaszTörlés
  3. Tisztelettel olvastam mert nagyon ügyes vagy.

    VálaszTörlés