2013. december 25., szerda

Szerelem a levegőben 59. fejezet

Nos kedves Olvasóim! :)
Eljött ez a nap is, amikor bejelentem nektek, hogy ez az utolsó előtti rész.
Nem tudom, hogy mennyire fogtok ezért utálni, vagy sem, de érzem, hogy ideje befejezni. :)
De remélem nem leszek annyira az utálatok tárgya! :D
Szombaton, ha minden jól megy, hozom az utolsó részt, és még utána egy amolyan elköszönés bejegyzést, abban mindent leírok. :)
Addig is.. Élvezzétek ezt, tekintsétek egyfajta karácsonyi ajándéknak és...
Mindenkinek kellemes karácsonyt és boldog új évet! ^^
Oh, és még annyit, hogy örülök a +1 új feliratkozómnak! :) Üdv köztünk! :)

59. fejezet

/Patrik/


Fizikára Lilla és Dorina egyszerre esett be az ajtón, és sűrű bocsánatkérések közepette elslisszoltak a helyükre. Miután elhelyezkedtek előttünk, még izgatottan vihorásztak valamin majd elcsendesültek a tanárnő jeges pillantása miatt.
Miután visszajött januárba én vágyakozva meredtem a haján játszadozó téli napsugárra, elgondolva, hogy milyen lehet a haja puhasága, milyen lehet megérinteni. Hiányzott a hangja, a bőre selymessége, illata.
Keringőpróba csak hébe-hóba volt mivelhogy már kész volt a tánc, így azzal is csökkent a vele töltött idő száma.  Utoljára a fellépés után akartam beszélni vele, de akkor megláttam Ákossal enyelegni és végképp elment a kedvem az egésztől vele együtt.
Azóta konkrétan átnéztem rajta. Már nem dobbant meg a szívem amikor megláttam, már nem kerestem az alkalmat a beszélgetésre, vagy hogy elkaphassam a tekintetét.
Már nem.

- Ömm... Patrik- szólalt meg mellettem Dénes miközben elindultunk hazafele.
- Na?
- Hát... Mi van Lillával?- kérdezte, én meg felsóhajtottam.
- Semmi, mi lenne? Ő elszórakozgat Ákossal, én továbbléptem, legalább rajtam sem lóg már Gréta.- vontam vállat.
Gréta januárban teljesen új külsővel állított be a suliba.  Norvég mintás vastag cicanadrág volt rajta, valami strasszos-szegecses borzalommal amit felső néven állított be, plusz még hozzá csöves sapka feelinges feliratos fejfedőt viselt WHATEVER felirattal amit mélyen a homlokára húzott.
Fülében valami kilós lánc lógott felcsíptetve a fül felső részére, és még, mint valami kiegészítő, Chris állt az oldalán flegma mosollyal a fején. Ők egymásra találtak.
- Nem beszéltél... vele?
- Lillával? Haggyjá' már, február közepe óta meg sem látom- legyintettem mérgesen, Dénes meg szomorúan lehajtotta a fejét.
- Mindegy, holnap találkozunk!- intettem a kapunkból és bementem.
Mivel senki nem volt otthon rögvest a szobámba igyekeztem. Becsaptam magam mögött az ajtót és végignéztem a bent uralkodó rumlin.
Elkezdtem feltúrni a hozzá közelebb esőket, mire a negyedik kupac alatt megtaláltam azt, amit kerestem.
Felkászálódtam, kezemben egy CD-vel. Sokáig néztem a ráírt szöveget.
Tőlem, Neked! :)
Ezt a CD-t Lillának csináltam, karácsonyra. Rajta volt az ő dala, és én is írtam még rá egy párat.
Még nézegettem egy kicsit, majd bosszús morgással a kukába vágtam. Már rég eltüntettem minden emléket a szobámból, mindent besöpörtem az ágyam alá, mert ez csak most jutott eszembe.
  Tavaszi szellő lengedezett az évszak minden illatával amikor csütörtök reggel elindultam.
Kedden Dénes nem jött iskolába, fájt a feje. Mondta Dorina...
Természetesen mi sem volt igaz belőle, semmi baja nem volt, otthon feküdt és sorozatokat nézett. A héten már nem lesz, így konkrétan egyedül szenvedem végig az iskolai időmet.
- Patrik!- harsant egy hang mögöttem, de én csak mentem tovább, süketnek tettetve magamat.
- Kérlek állj meg, hallgass meg!- kiáltozott a túl jól ismert hang ami egyre közeledett.- Hallod?- ragadta meg egy kéz a karomat és szembefordított magával.
Egyenesen belemeredtem Lilla szemeibe. Mély megbánást láttam ülni benne, de a jelen pillanatban már nem érdekelt.
- Ugyan, mi újat mondhatnál te nekem?- fordultam meg hideg hangnemmel és tovább indultam.
- Vége van... Megcsalt...- hallottam meg az elhaló hangját mire megtorpantam.
- Hogy?
- Ja... Láttam őket.- próbált közönyös maradni, de láttam és éreztem a fájdalmat.
- Fáj, ugye?- léptem közelebb hozzá, mire elakadt a lélegzete.- Nagyon, nagyon tud fájni. Bár szerintem ezt csak most érzed először. Utánam szerintem nem sírtál- fordultam el.
- De... Csak hogy tudd, sírtam.
- Ugyan... Annyira nem nagyon, hiszen már két nap múlva Ákosoddal mászkáltál- mondtam gúnyos hangon.
- Igen, de vártam hogy keress! Bármi módon!- vágott vissza egyből.
Tudtam! Tudtam, hogy keresnem kellet volna, de ezek a nem normálisok lebeszéltek róla.
- Kérlek!- tártam szét a karjaimat tehetetlenül.- Én nem csak akkor akartam beszélni veled. Hanem folyton, folyamatosan, mindenhol! Beléptem egy terembe és téged kerestelek rögtön.- fakadtam ki.- Még a farsang után is akartam veled, de amikor megláttalak Ákossal, feladtam! Ha neked csak ő kell!- fordultam meg újra és most már végeleges és bementem az épületbe.

Idegesen meredtem a táblára ami előtt Zsoltiék majomkodtak, de minduntalan visszatért a tekintetem a csap mellet álldogáló Lillára. Mérgesített, hogy bár sikerült végre kizárnom őt a szívemből, visszacsempészte magát oda.
... Sírtam.- visszhangzott folyamatosan a fejemben. Én nem akartam azt, nem én tehettem róla.
Részben egy kicsit, de ő lökött, úgymond, az ördög karjaiba.
Hirtelen Dorka lépett be az ajtón, de Lilla megragadta a karját és visszarángatta a folyosóra, onnan meg, gondolom, a lány mosdóba. Mi csak a titokzatos helynek hívjuk a fiúkkal, mint minden más srác.
Ötödiktől nyolcadikig minden fiú szeretne bemenni oda szétnézni, hogy mi a különleges ennyire benne, természetesen csak a lányöltöző után.
Végigszenvedtem az óráimat és próbáltam nem a Lilla haját bámulni. Ellenálltam a kísértésnek, hogy hozzáérjek, de nehezítette a dolgomat az, hogy az orromat eltöltötte édes illata.
  Gyors léptekkel haladtam az úton, minél előbb távolabb akartam kerülni a sulitól. Éreztem, hogy valaki jön utánam, de nem szenteltem neki nagyobb jelentőséget.
Egészen addig amíg az a valaki meg nem fogta a karomat és maga felé fordított. Lilla.
- Hát ezt nem hiszem el!- motyogtam halkan.
- Igen? És ezt?- tette fel a kérdést, de választ sem várva megcsókolt. Meglepett a tette, ezért hagytam magamat, de éreztem, hogy a gyomromban már rég elcsendesült hullámok életre kelnek és kivetnek magukból a szerelem tengerére.
Fenébe mindennel!- gondoltam magamban és magamhoz húztam, mire belemosolygott a csókunkba.

Pár héttel később a konyhájukban ültünk kettesben, és mivel másnap szünet volt nem tanultunk. A beszélgetésünket egyszer csak csengő vágta félbe, mire a lány értetlen tekintettel ment ajtót nyitni.
Egy köteg levéllel a kezében tért vissza, falfehér arccal.
- Úristen!- meredt a kezében tartott borítékra Lilla, én meg kérdőn tekintettem fel.- Elküldték!- mutatta felém halálra vált arccal mire homlok ráncolva leolvastam az információkat.
- Rokkai?- kérdeztem meglepetten meglátva a nevet a bal felső sarokban.
- Igen, azt írtam be első helyre, miért?- tépte fel izgatottan a borítékot.
- Mert én is jelentkeztem oda.
- Mi?- nézett fel mielőtt belekezdett volna az olvasásba.- Mikor? Én nem láttalak.
- Külön volt a fiúknak- mondtam mosolyogva, majd nyomtam egy puszit a feje búbjára.- Na, olvasd azt a levelet!
Nyílt a bejárati ajtó és Lilla anyukája lépett be Laurával együtt. Mindkettőn tavaszi ruha volt, hiszen április közepe felé igazán elkezdett felmelegedni az idő.
- Ó, már itthon vagytok?- akasztotta fel a kislány vékonyka dzsekijét a fogasra miközben a tulajdonosa boldog visítással szaladt felénk.
- Szia, picur!- vette fel az ölébe Lilla miközben le sem vette a szemét a borítékról.
- Mit olvasol ilyen eltökélten?- lépett mellénk Zsuzsa.
- Hogy felvettek-e - motyogta halkan, majd boldogan felsikkantott húga nem kis ijedtségére.
- Jesszus atyaúristen, felvettek! Felvettek! Anya, felvettek!- visítozott boldogan mi meg elnevettük magunkat.
- Ügyes vagy kicsim, de halkabban Laura meg fog süketülni ha továbbra is folytatod- mosolygott könnyes szemekkel lányára miközben a kicsit elvette az öléből.
- Mi az?- nézett rám sugárzó tekintettel Lilla mikor előhúztam a telefonomat.
- Á, semmi különös!- legyintek miközben megnézem az SMS-t.- Csak engem is felvettek a Rokkaiba!- néztem fel, mire boldog sikkantással vetette magát a nyakamba és megcsókolt.

9 megjegyzés:

  1. ez nagyonjoo!! *-* kár h 1 és vége :'(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :) hát igen, de érzem, hogy jo időben teszem meg ezt a lépést .;)

      Törlés
  2. <333333333 - szerintem ebből megérted, hogy mit szeretnék mondani ;)

    VálaszTörlés
  3. Mikor jön a kövi??? Amúgy nagyon jó imádom kár h vége... már az elejétől kezdve olvasom a blogod. Remélem lesz még hasonlö blogod.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :) az utolsó részt szokás szeribt szombaton szeretném hozni, hogy azért tartsam a szokást :) örülök, hogy megsueretted ezt a kistörténetet! :)
      igen, tervezek egy hasonló blogot de arról mahd bővebben beszámolok a bùcsùzkodásban :)
      annyit elárulok hogy majd a Párizsi Disneylandban foh játszódi főkeépp ;D

      Törlés
  4. Ááááááááá igeeen yeeeep :D köszönöm köszönöm köszönöm^^ :3 ez volt az igazi karácsonyi ajándék :D (Remélem a végét is ilyen jónak fogod megírni...:D)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, hát örülök hogy tetszik! :)
      Nem hiszem hogy felér egy leges legjobb ajándékkal de... :D
      Én is remélem hogy tetszeni fog Nektek ;)

      Törlés
  5. Ahhj...Lilla..nem tudom mit gondoljak rola...marmint nagyon orulok h osszejottek de most Patrik helyzetet nrzvr szegrnynek, aki mindennel jobban szerette, az erzeseivel jatszott..
    Es konkretan csak azutan volt hajlando meghallgatni ot meg odamenni hozza miutan Akossal vege volt..
    Picit ez a "ha nem Akos, majd jo lesz Patrik is" erzes tamadt bennem, amit sztem Patrik nem erdemelt meg :(

    VálaszTörlés