2013. június 25., kedd

Szerelem a levegőben 22. fejezet

22. fejezet

/Patrik/


*Lilla Kocsis
Hát.. jó :) Akkor majd holnap keringő próba után beugrok :) Köszi*
Mosolyogva olvastam el ezt az egy sorát. Eljön. Ránéztem az órámra, ami hajnali egyet mutatott. Mivel nem tudtam elaludni az izgalomtól, hogy vajon visszaírt-e felmentem facebookra. Visszaírtam egy "nincs mit"-et és továbbra is vigyorogva mint egy idióta lefeküdtem ismét, és rögtön elaludtam.

Délután kettőre már nem találtam sehol a helyemet. Felkeltem összepakoltam, visszaültem az ágyamra. Aztán megint felálltam és elágyaztam, azért nem kéne az ágyban fetrengve találkozni Lillával. Épp pakoltam megint valamit amikor meghallottam hogy csörög a telefonom.
" Someone kill the Dj"- zenélt egyre hangosabban a telefonom, mire nagy nehezen megtaláltam. Ugyanis a nagy pakolásomban egy adag ruha alá került.
- Cső tesó!- kaptam fel a telót.
- Na mizu van?- szólt bele Dénes csámcsogva.
- Rágózol? Gondoltam. - röhögtem bele a telefonba mikor válaszolt.- Ezt inkább én kérdezhetném! Na hova mentek randizni?
- Hát... sétálunk egyet a parkba, meg beviszem a mekibe- mondta teljesen komolyan.
- Ne már! - röhögtem fel.- te komolyan a mekibe viszed el? Hát hogy mi lesz ebből!- fogtam a fejemet továbbra is nevetve.
- hidd el jó lesz, de lépek, mert Dorkától most köszönt el Lilla, s jön felém, feléd meg a drágaságod. Na csőváz!- csapta le a telefont, de éreztem hogy ő is vigyorgott mikor ezt mondta.
Egy negyed óra múlva anya nyitott be, oldalán Lillával, aki eléggé zavarban volt.
- Szia!- intettem neki mosolyogva, felnézve a gépemről.
- Szia...- motyogta vissza zavartan, anya meg mosolyogva nézett felváltva rám, meg rá.
- Na akkor gyerekek én itt hagylak titeket, tanuljatok csak, mindjárt hozok nektek valamit inni meg enni!- indult kifelé a szobámból.
- Oké!- intettem utána majd az álldogáló Lillára néztem.- Nem akarsz leülni? agy felőlem állhatsz is ha neked az úgy kényelmes... Csak akkor nehezebb matekozni- vigyorogtam rá, mire elpirultan lehuppant a fotelemre, s maga mellé rakta a táskát.
- Hé Partik...!- nyitott be a szobámba Bia.- Jaj bocsi! Nem tudtam hogy vannak nálad! Szia én Bianka vagyok de szólíts csak nyugodtan Biának.- mosolygott kedvesen Lillára, aki esetlenül feltápászkodott.
- Szia én Kocsis Lilla vagyok.
- Ah.. Az új lány?- nézett rá felvont szemöldökkel, majd elmosolyodva adott neki két puszit az arcára.- Akkor Örülök hogy találkoztunk- mondta továbbra is vigyorogva majd kiment a szobából, maga után hagyva a döbbenten álldogáló Lillát

3 megjegyzés:

  1. naggyon tetszik , csak így tovább!! :D <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) mindjárt folytatom már jó a gépünk, megjártam Angliát és szerintem nyáron már más dolgom nem lesz :))

      Törlés
  2. Szia. Nagyon szerencsés vagy hogy angliában jártál. Amugy kul lwtt a sorozat

    VálaszTörlés