2013. június 8., szombat

Szerelem a levegőben 7. fejezet

7. fejezet


/Patrik/

- Lilla- nézett rá mosolyogva az ofő.
-Ömm.. Én nem igazán értem ezt a dolgot, Angliában nem volt ilyen dolog, s a régi sulimban se volt táncolás.- magyarázta.
- Értem. Akkor elmagyarázom. Minden évben a nyolcadikosok táncolnak egy nyitó táncot a farsang elején, majd a végén elő szoktak adni egy utolsó farsangi előadást, mivel hogy ez az utolsó évük itt. De ez nem kötelező.- mondta.
- Oh, rendben akkor most már értem- mosolygott a tanár úrra.
- Csak még egy kérdés. Szeretnél te is táncolni? Mert hogy akkor felírlak téged is- nézett rám
- Hát...- gondolkozott el- Rendben! Szeretnék!- jelentette be magabiztosan.
- Oké, akkor egy pillanat- mondta mosolyogva az ofő, miközben azt a papírt nézte amire a nevek voltak párba rendezve.- Akkor ide beírlak őt meg átteszem hozzá neki úgy sincs még párja.- motyogta miközben huzigálta a neveket meg irkálta a másét.- Nah akkor- csapta össze a kezét és végig nézett rajtunk.- A párok a következők...  Timi Dáviddal táncol, Gréta Csabával, Dorina Dénessel, Lilla Patrikkal, Sára Gáborral, Fanni Tamással,  Flóra Zsoltival. Aztán a többiek az /a osztályból kapnak párt- folytatta volna az ofő de sajnos nem tudta. Gréta ugyanis rögtön felháborodott.
- Micsoda? Én nem fogok Csabival táncolni!
- Tanár úr én se szeretnék Dáviddal!-- nyávogott közbe rögtön Timi is.
- Sajnálom hozzátok mást nem tudok állítani- tárta szét a karját ofő és fordult a következő diákhoz, így hát a két lány csak egymásnak tudtak dühöngeni. Én meg lefagytam. Lillával táncolhatok? Ez megér minden egyes alkalmat ami miatt a táncolást végig kell szenvednem.
Ahogy végig néztem a sorunkon a fiúk mind rám vigyorogtak meg egy 'Yeah'-t is kaptam Zsoltitól.
Nem gondoltam volna hogy már az első napon is történhet velem ilyen jó dolog.
Aztán ahogy előre fordultam láttam, hogy Lilla meg Dorka össze vannak hajolva és nagyon suttognak. Csak pár mondatrészt hallottam meg belőle.
- Wáá... Dénessel... jól néz ki.- susogta Dorina, mire Lilla rámosolygott és kérdezett valamit amire ő meg elvörösödött, és válaszolt neki.
- Van még valakinek kérdése?- tette fel az ofő a kérdését, mire most már megint mindenki rá figyelt.- Akkor a következő megbeszélni valónk az órarend....- folytatta, s innentől kezdve csak a tanárbá' diktálását lehetett hallani.
A szünetet sikeresen a büfébe töltöttem el, mert Dénes elráncigált oda, csak nem tudott választani, hogy mit vegyen.
A következő két óra már csak diktálással telt el, meg az oszt.fő elmondott még Lillának minden mást, amit tudni kell.
Ahogy vége volt a sulinak, s mindenki elindult hazafelé, mi szokásunkhoz híven megálltunk a kapu előtt és beszélgettünk, közben meg az osztály többi része folyton odajött hozzánk, akik később értek ki. Lilláék jöttek ki utoljára, gondolom őt megvárta Dorina, majd ők is odaléptek hozzánk.

1 megjegyzés: