2013. június 10., hétfő

Szerelem a levegőben 8. fejezet

8. fejezet


/Lilla/


Az utolsó két oföóra elment minden egyéb megbeszéléssel, meg a tanár úr nekem magyarázta a dolgokat, így most már mindent értek. 
Ahogy kicsöngettek az utolsó óráról is, mindenki felpattant és elindult haza fele. Én csendben lassan pakoltam a táskámba amikor is észrevettem hogy Dorina ott áll mellettem. 
- Hát te nem mész?- kérdeztem csodálkozva.
- Megvárlak téged- felelte mosolyogva, mire hálásan visszanéztem rá. 
"Kétség sem fér hozzá, hogy mi jó barátnők leszünk"- gondoltam magamban boldogan. 
Mikor kiindultunk a teremből a tanár úr ránk mosolygott és elköszönt tőlünk. Mi viszonoztunk majd kiindultunk az épületből.
Ahogy kiértünk, azt láttam hogy az osztályunk ott áll a kapu előtt, és kérdőn néztem Dorkára.
- Ja hát ez egy bevett szokás nálunk- nevetett fel arcomat látva.- Minden nap amikor vége van a sulinak összegyűlünk még egyszer, s beszélgetünk egy kicsit- magyarázta mosolyogva.
-Aha...-mondtam, miközben a hallottakat emésztettem meg. Aztán észrevettem hogy mi is oda tartunk.
"Próba szerencse"- gondoltam fintorogva miután odaértünk a többiekhez.
Én nem sok mindenről beszéltem, leginkább csak hallgattam amiket a többiek meséltek, s gondolkoztam.
Aztán egyszer csak felcsendült a System Of A Down- Lonely Day  című száma, meg elkezdett rezegni a zsebembe a telefonom. A körülöttem lévők mind kíváncsian nézelődtek körbe, hogy ki telója szólhat, majd elismerően néztek rám amikor kivettem a zsebemből.
- Bocsi, anya hív- motyogtam zavartan, majd arrébb mentem felvenni.
- Szia kicsim!- szólalt meg.- Bocsi hogy zavarlak biztos sok beszélni valótok van az új osztálytársaiddal, de a húgodért el kéne menni a bölcsibe. Ugye tudod hol van?
- Persze- mosolyodtam el. Imádtam  Lauráért menni, mert mindig örömmel rohant felém amint meglátott.
- Na akkor jó, mert én nem tudok, mert valamit főzni is kell otthon. Szia kicsim otthon találkozunk- köszönt el.
- Szia- mondtam én is majd leraktam, s visszamentem.
- Hát, sajnálom de nekem mennem kell- mondtam félénken a többieknek, mire ők kérdőn néztek rám.- Tesómért el kel mennem a bölcsibe- motyogtam egy kicsit zavarban.
- Veled megyek! Úgy is meg szeretném ismerni a húgodat- lelkendezett Dorka.
Elköszöntünk az osztálytársainktól, majd elindultunk a bölcsőde felé. Az úton meséltem neki Lauráról, Angliáról s úgy minden egyébről az életem során. Miközben sétáltunk sok minden kiderült Dorkáról is. Ugyanolyan a zenei ízlésünk, szinte ugyanazokat a filmeket láttuk és tetszett nekünk.
Már fájt a hasunk a nevetéstől, mire odaértünk a bölcsihez.
- Jó napot kívánok!- köszöntünk, amint beléptünk az ajtón.-  Kocsis Lauráért jöttünk. Én vagyok a nővére- mosolyogtam az első dadára akivel találkoztunk.
- Kocsis...- gondolkodott el, majd ahogy eszébe jutott felcsillant a szeme.- Ja persze az új kislány.-mosolyodott el.- Az édesanyjuk idetelefonált, hogy te fogsz jönni. Dorina téged meg rég láttalak!- nézett rá a lányra aki visszamosolygott rá.
- Hát igen rég volt már az általános- merengett el, mire a dada felnevetett, majd elindult a húgomért.
- Te ismered a nénit?- néztem rá elképedve.
- Persze! Zsóka nénihez jártam én is bölcsibe, meg ő vigyázott rám oviban, mikor anyu nem volt otthon. Aztán a fiával együtt jártam egy osztályban, csak Balázs elment hatosztályosban- mondta vigyorogva. Mivel Dorinára figyeltem, nem vettem észre Laurát, aki visítozva a nevemet szaladt felénk, majd beleszaladt a lábamba, kis híján fellökve engem, és átölelte.
- Jaaj de ééédes- kiáltott fel Dorka boldogan és leguggolt a kicsihez, aki félénken, de azért kíváncsian nézett vissza rá.
- Laura- hajoltam oda hozzá én is- Ő itt Dorina, az egyik új osztálytársam, és nagyon szeretne megismerni téged- mondtam neki mire rám nézett, majd elmosolyodva megölelte Dorkát is, akinek felcsillantak a szemei.
- Szia-  nézett rá a húgom, és elkezdett neki mesélni. Ő meg csak bólogatott, meg visszakérdezgetett neki, miközben összeszedtem a cuccait, meg ráadtam a pulcsiját.
Amikor kiléptünk az ajtón, Laura közénk került, és megfogta mindkettőnk kezét, amin Dóri megint csak elmosolyodott.
Az utat végigbeszéltük, s mire észbe kaptunk már ott álltunk a ház előtt.
- Jé ti itt laktok?- nézett ránk kérdőn Dorina.
- Aha.
- Az jó, mert nekem meg nagyi lakik itt veletek szembe, mi meg két utcával arrébb-  lelkesült fel rögtön, majd megölelt engem, Laurának adott egy puszit, s elindult haza ő is, én meg felkaptam a kicsit, majd bementem a házba.
- Naa, ki kér palacsintát? - lépett ki anyu a konyhából, egy tál kakaós finomsággal, mire Laura rögtön tapsolni kezdett hogy ő igenis kér.- Akkor hercegnő futás kezet mosni- mosolygott rá, mire én meg leraktam a földre s elindultam lepakolni a nappaliba. Majd kaja után elrakom."- gondoltam magamban miközben én is kezet mostam majd nyomtam anyu arcára egy puszit s lehuppantam a székre, ő meg elém tolt egy tányér palcsit.
- Mmmm.... jó az illata- szívtam be mélyen a levegőt felette, mire ő csak elmosolyodott, majd a húgom elé is letett egy tányért majd ő is leült, s nekikezdtünk enni.
Miután befejeztük, segítettem elmosogatni anyának, meg törölgetni s közben a napomról meséltem.
- Örülök, hogy lett máris egy barátnőd. És tök jó, hogy ilyen közel van, bármikor át tudtok egymáshoz menni- lelkendezett mosolyogva. Én csak visszavigyorogtam rá, majd felmentem a szobámba lepakolni.
Miután végeztem, bekapcsoltam a laptopomat, amit Angliába menet kaptam a nagyiéktől, hogy tudjunk majd beszélgetni.
Miután beindult, felnéztem facebookra, és meglepődve láttam hogy az összes új osztálytársam bejelölt a közösségin. Miközben visszaigazoltam őket, megnéztem a face profiljukat.
Na igen nem sok minden újat tudtam meg róluk, szinte ugyan azt le lehetett szűrni amit Dorka mondott. mivel nem sok minden történt a facebokoon, csak pár percet töltöttem a gép előtt, majd miután kikapcsoltam elkezdtem gitározni.
Aztán egyszer csak láttam, hogy nyílik a szobám ajtaja s megdermedtem. De csak Laura volt az.
- Játsszál még!- kért miután bemászott az ölembe.
Elmosolyodtam és zenéltem tovább, mire a kicsi nemsokára elaludt. Csendesen leraktam a gitáromat, majd az ölemben átvittem a szobájába, s lefektettem.
miután letusoltam, én is bemásztam az ágyamba, s elgondolkoztam a mai napomon. "Kétség kívűl jó osztályba kerültem"- gondoltam boldogan, majd lekapcsoltam az éjjeli lámámat s elaludtam.

3 megjegyzés: