2013. június 2., vasárnap

Szerelem a levegőben 4. fejezet

4. fejezet


/Lilla/

Ahogy elindultunk az ajtó felé, láttam, hogy Patrik kilép előttünk, majd megáll a falnál. Mi elmentünk mellette, s megpróbáltam nem visszanézni rá, mert éreztem magamon a tekintetét.
-Látod, ott a büfé, arra van a tornaterem vele szembe meg az öltözők-mutogatta Dóri a dolgokat. "Aranyos lány, remélem jó barátnők leszünk majd."- gondoltam miközben néztem az összefogott, hosszú fekete haját, a meglehetősen csinos alakját.
- Lilla! Huhúú merre jársz?- integetett előttem mosolyogva Dorina. Hoppá, kérdezett valamit, s én meg nem figyeltem oda.
- Jaj, bocsi mit is kérdeztél?- néztem rá bocsánatkérően. Ő csak rám mosolygott és megismételte.
-Nah szóval mit szólsz az osztályhoz? Nem sok mindenkit ismersz, de majd  szerintem a következő órán lesz a bemutatkozás, de ha szeretnéd elmondom dióhéjban, hogy ki kicsoda.
- Hát az jó lenne- mondtam miközben kiértünk az udvarra. Ahogy szétnéztem, láttam hogy az osztályunk az ajtóval szembeni focipályánál beszélgettek. Mármint ha lehet annak mondani azt, hogy egymáshoz dobtak fenyőtobozokat. De ahogy elnéztem, láttam, hogy itt mindenkinek megvan a helye.
- Akkor aki mögötted ül, az ugye Patrik, akinek zöld a szeme meg barna haja van. Az ő legjobb haverja Dénes, az a szőke srác. Aztán ott van még Zsolti, látod, most ő kezdett el megint dobálni, aztán Tamás, az a fekete, kissé hullámos hajú, aki épp röhög, plusz van még Dávid, ő elméletileg "rocker" de erről nem sok mindent tudni. Nah ők tesznek ki egy csapatot, vagy ha akarod mondhatom úgy is hogy ők a "menők"- sorolta Dorina lázasan, én meg próbáltam követni, majd megjegyezni mindent.
-Akkor az a hosszú szőke hajú lány, az aki most vette elő a telóját, ő Gréta, Dénes exe. Nyílt titok, mármint a lányok számára, hogy Patrikra hajt de ez eddig nem sikerült neki, mivel nem érdekli senki őt a suliból. Ja amúgy Patrik is egy évvel időseb nálunk, mert ő kihagyott egy évet. Szóval Gréta- kanyarodott vissza az iménti témánkhoz.- Szeret plázázni, a "best friendje" pedig Timi, az a fekete hajú lány aki magassarkúban van. Ők veszélyesek, főleg ha valaki Patrikra akar ráakadni, akkor rögtön lekoptatják, csak ezt elég durván szokott sikerülni nekik. Eléggé dögök tudnak lenni- húzta grimaszra a száját, miközben a fél utat már megtettük feléjük. Én csak bólintottam egyet, s vártam hogy folytassa.
-Akkor az a szeplős, az Csaba, totál furi egy srác de okos, ezért Patrikék megtűrik maguk között, mert hogy általában róla van másolva  a leckéjük. Látod ott azt a lány csapatot?-mutatott hat lány felé.
-Aha- bólintottam.
- Na ők tényleg jó barátok, mindig együtt vannak. Lovagolnak, és táncra is együtt járnak. Sára a rövid, szőke hajú, Flóra a hosszú, fekete, Lili a szemüveges, felcopfozott hajú, Fanni a fogszabis, Kriszta a legmagasabb köztük, Lili pedig a legkisebb. Nagyon jó fejek amúgy én általában hozzájuk szoktam menni így a szünetekben, de van amikor a többiekhez is odaállok- kezdte el egyre jobban hadarni a mondanivalóját.
Aztán amint elhallgatott, oda értünk a többiekhez, akik kíváncsian néztek rám.

1 megjegyzés: