2013. június 8., szombat

Szerelem a levegőben 6. fejezet

6. fejezet


/Lilla/


Ahogy becsengettek, s bementünk a terembe, leültem a helyemre, és az udvaron folyt beszélgetésre gondoltam vissza. Az kiderült hogy Timi 1D rajongó, és menő, szóval lehet hogy jó lenne nem összeveszni vele egy ilyen kis apróságon. 
Gondolataimból egy irtózatos nagy röhögés zökkentett ki. Naná hogy a fiúk voltak azon. Úgy tűnt épp Patrikon röhögnek mert eléggé vörös volt a feje, s csak egyedül ő nem nevetett.
Aztán egyszerre csak Dóri lehuppant mellém, elvonva a figyelmemet a srácokról.
- Na mit szólsz?- kérdezte fél szemöldökét felhúzva.
- Hát mindenki nagyon kedves, csak nem mondtad hogy Timi Directoner- néztem az említett lány felé.
- Ja, hát az annyira nem lényeg, mi már megszoktuk, majd te is megfogod. Ha nem sérted meg a bandát észre se fog venni ilyen szempontból.- vágott egy grimaszt amin én felnevettem.
-Kérlek fiúk üljetek a helyetekre elég megbeszélni valónk van.- jött be az ofő mire a fiúk csendben leültek a helyükre
- Ugye tudjátok, hogy minden évben a 8.-osok keringőznek farsangon- kezdte mire a lányok izgatottan fészkelődni kezdtek, a fiúk meg unottan összenéztek. nem igazán értettem ezt de inkább csöndben maradtam s a tanárt figyeltem.- Én pedig felírtam, hogy ki kivel fog táncolni, és ez így fog maradni, senki nem cserél, esetleg még a tánctanár fog cserélgetni.- folytatta, mire én feltettem a kezemet.
- Lilla- nézett rám mosolyogva.
-Ömm.. Én nem igazán értem ezt a dolgot, Angliában nem volt ilyen dolog, s a régi sulimban se volt táncolás.- magyaráztam.
- Értem. Akkor elmagyarázom. Minden évben a nyolcadikosok táncolnak egy nyitó táncot a farsang elején, majd a végén elő szoktak adni egy utolsó farsangi előadást, mivel hogy ez az utolsó évük itt. De ez nem kötelező.- mondta.
- Oh, rendben akkor most már értem- mosolyogtam a tanár úrra.
- Csak még egy kérdés. Szeretnél te is táncolni? Mert hogy akkor felírlak téged is- nézett rám
- Hát...- gondolkoztam el. Végül is miért ne? Táncolni is szeretek, meg így biztos jobban meg fogom ismerni az osztálytársaimat, meg hát Dóri is nagyon nézett engem, meg bólogatott. Rendben! Szeretnék!- jelentettem be magabiztosan, mire Dorka meg az ofő is elmosolyodott.
- Oké, akkor egy pillanat- mondta, miközben azt a papírt nézte amire a nevek voltak párba rendezve.- Akkor ide beírlak őt meg átteszem hozzá neki úgy sincs még párja.- motyogta miközben huzigálta a neveket meg irkálta a másét.- Nah akkor- csapta össze a kezét és végig nézett rajtunk.- A párok a következők...  Timi Dáviddal táncol, Gréta Csabával, Dorina Dénessel, Lilla Patrikkal, Sára Gáborral, Fanni Tamással,  Flóra Zsoltival. Aztán a többiek az /a osztályból kapnak párt- folytatta volna az ofő de sajnos nem tudta. Gréta ugyanis rögtön felháborodott.
- Micsoda? Én nem fogok Csabival táncolni!
- Tanár úr én se szeretnék Dáviddal!- nyávogott közbe rögtön Timi is.
- Sajnálom hozzátok mást nem tudok állítani- tárta szét a karját ofő és fordult a következő diákhoz, így hát a két lány csak egymásnak tudtak dühöngeni.
"Te jó ég!"- gondoltam lesápadva- "Patrikkal kell táncolnom? Bár tökmindegy mert nem lehet változtatni rajta. Remélem nem fog Gréta rám akadni"- néztem a lány felé, aki ebben a pillanatban fordult felém, mérhetetlen gyűlölettel a szemében. Hát az a gondolatom, miszerint megpróbálok mindenkivel jóban lenni összetörni látszódott.
Ám egyszer csak Dorka fogta meg a karomat és nézett a szemembe boldogan.
- Wáá, el se hiszem hogy Dénessel kell táncolnom!- suttogta nekem boldogan.- Annyira jól néz ki nem?- nézett hátra a válla felett a fiúra aki épp nagyban röhögött Tamással.
- Tetszik neked?- kérdeztem mosolyogva mire egy kicsit elpirult.
- Hát igen, elég régóta de nem hiszem hogy valamikor összejöhetünk- mondta rögtön elszontyolodva mire én csak megsimogattam a vállát.
- Ki tudja hisz bármi megtörténhet!- bátorítottam mire rám mosolygott hálásan.- Én meg majd örülök annak, ha Gréta nem fog megölni mert én táncolok Patrikkal- vágtam egy grimaszt mire Dorina felnevetett.



3 megjegyzés: